Toffe babbel gehad en een super resultaat ! Mercikes
Dankjewel Soetkin! Mijn haar is weer helemaal tiptop in orde.
Ik ben echt super tevreden met het resultaat! Aangename dame! :)
Ik kom telkens tevreden terug. Mijn haar zag er erg dof uit. Na Soetkin haar behandeling zag het terug helemaal fris uit, precies opnieuw gekleurd. Je voelt je trouwens altijd welkom bij Soetkin. Zeker een aanrader wie een kapper zoekt !
Top zoals altijd 🩷
Ik vind het het fijn , om zelf te kijken bij de afspraken.Ik kan door de dagen en de uren gaan ,om te kijken wanneer het me past,ik vind dat top .
Kei goe 🥰
Super mooi gedaan , mijn papa lijkt ineens veel jonger met dit kapsel ook !
Altijd even vriendelijk 😀
Professionele kapster ,
Gemakkelijk online reserveren.
Beoordeling 10/10
Altijd erg tevreden van mijn kapsel! 🥰