5.0
gebaseerd op 52 reviews

Toffe babbel gehad en een super resultaat ! Mercikes

Sabine - 3 dagen geleden

Dankjewel Soetkin! Mijn haar is weer helemaal tiptop in orde.

Sarina - 6 dagen geleden

Ik ben echt super tevreden met het resultaat! Aangename dame! :)

Britt - ongeveer 2 maanden geleden

Ik kom telkens tevreden terug. Mijn haar zag er erg dof uit. Na Soetkin haar behandeling zag het terug helemaal fris uit, precies opnieuw gekleurd. Je voelt je trouwens altijd welkom bij Soetkin. Zeker een aanrader wie een kapper zoekt !

Alisa - ongeveer 2 maanden geleden

Top zoals altijd 🩷

Sharon - 2 maanden geleden

Ik vind het het fijn , om zelf te kijken bij de afspraken.Ik kan door de dagen en de uren gaan ,om te kijken wanneer het me past,ik vind dat top .

Nicole - 3 maanden geleden

Kei goe 🥰

Penny - 4 maanden geleden

Super mooi gedaan , mijn papa lijkt ineens veel jonger met dit kapsel ook !

Sharon - 4 maanden geleden

Altijd even vriendelijk 😀
Professionele kapster ,
Gemakkelijk online reserveren.
Beoordeling 10/10

Eddy - 5 maanden geleden

Altijd erg tevreden van mijn kapsel! 🥰

Sophie - 6 maanden geleden